Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De GedachtenGedichtenBundel van een professor

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Emptyvr jun 22 2012, 22:07

Ja inderdaad. En alle gemene mensjes kicken we der uit! Opdonderen met die zooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Emptyvr mei 10 2013, 23:03

Guys. Are you alive?
Terug naar boven Ga naar beneden
hermeliengriffel1999

hermeliengriffel1999


Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Emptyza mei 11 2013, 19:31

Ik wel, vind het echt jammer dat deze site een beetje off is geworden, mis het x
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Emptywo mei 15 2013, 14:52

Ik ook. GEORGE WHERE THE F**K ARE YOU.
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Emptydo jun 06 2013, 21:49

Hier..... Laughing

Ben hier weer per toeval terechtgekomen en heb vele andere dingen aan mijn hoofd gehad, maar echt ik heb jullie gemist hoor. Al denk ik niet meer dat iemand dit ooit leest (ik blijf vaak kijken in de hoop nog eens een gesprekje te kunnen voeren!)
Verder ben ik altijd bezig geweest met Potter (nu nog steeds ja). En Simcity is ook leuk xd

Ik kwam hier met de potentie om wat meer kennis op te doen van HTML en CSS, maar toen zag ik dat er nog vrij recent wat oud leden online zijn gekomen.... En wauw na al die tijd dat dit is vergaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Emptyzo okt 06 2013, 16:23

Mehh, too late Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De GedachtenGedichtenBundel van een professor
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Fan-Work :: Klieder en Vlek-
Ga naar: