Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De GedachtenGedichtenBundel van een professor

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptywo jul 06 2011, 20:53

De Zwartste


Een talentvolle en aantrekkelijke heks is wat Bellatrix was
Toch was al snel wreedheid het enige wat men in haar ogen las
Ze koos op jonge leeftijd vrijwillig voor de Zwarte Kunsten
Ze verleende de Heer van het Duister met plezier haar gunsten

Er werd gefluisterd dat ze verliefd geworden was op hem
Ze hield van zijn lege ogen, bleke gezicht, hatelijke stem
Maar de Heer der Duisternis kent geen liefde, alleen haat en nijd
Daarna werd niemand meer met haar oorspronkelijke zelf verblijd

Deze hindernis vormde allerminst een barrière
Voor haar steeds verdorvener wordende carrière
Ze was een van zijn meest trouwe volgelingen
Ondanks de moeilijkheden die zij allen ondergingen

Ze werd een Dooddoener, de enige vrouwelijke nog wel
Hoewel nog op aarde, was ze al half in hel
Haar wereld bestond uit angst en terreur
Op zwart na kende ze geen kleur

Omdat de oude volbloed-traditie moest worden voortgezet
Gaf ze, hoewel tegen, jegens haar uithuwelijking geen verzet
Hoewel ze vanaf toen een Lestrange was, bleef ze Zwart
Ze voelde niets op haar bruiloft, geen greintje smart

Als de rechterhand van Voldemort ging het haar voor de wind
Hij was haar na al die tijd nog steeds goed gezind
Haar enige genoegdoening vond ze in doden en martelen
Ze voelde zich alleen leven als ze haar slachtoffers zag spartelen

Na enkele jaren werd haar meester verslagen
Nog steeds weigerde ze zichzelf af te vragen
Hoe dit alles toch zomaar had kunnen gebeuren
Ze werd opgesloten, en onderging dit zonder zeuren

Na veertien jaar was niet alleen haar schoonheid verwoest
Ook had de waanzin zich onontkeerbaar in haar vastgeroest
Tijdens die vreselijke jaren in Azkaban bleef ze trouw aan Voldemort
Toen hij haar liet ontsnappen, was ze door- en door gestoord

In de wederopstanding van het duister had ze een grote rol
Ze had er met groot enthousiasme de handen aan vol
De aanbidding voor haar meester was nog verder toegenomen
Maar ook beantwoording van die gevoelens werd haar ontnomen

Want hoe ouder hij werd, hoe minder hij kon voelen
Zijn vertrouwen in Bellatrix bleef bekoelen
Voor hem deed ze immer haar uiterste best
Maar zijn dorst naar meer macht werd nooit gelest

Zelfs haar eigen familie was niet langer veilig voor haar
Ze doodde haar achterneef en nichtje met schaterlach en handgebaar
Ook kinderen waren alles behalve veilig in haar omgeving
Haar gezelschap was voor velen hun akeligste beleving

Toch was dit alles voor Bellatrix niet genoeg
Ze deed alles voor haar heer, wat hij ook vroeg
Maar toen hij meer en meer volgelingen kreeg
Was zij niet meer degene die boven de rest uitsteeg

Haar missie in het Ministerie van Toverkunsten faalde
En zij was niet de enige die daar diep van baalde
Voldemort was buiten zichzelf en folterde haar
Ze stond het toe, zonder geklaag of ge-maar

Ze hield zichzelf voor dat ze deze behandeling had verdiend
En voelde zich door haar duistere meester goed bediend
Niks bracht haar vertrouwen in hem aan het wankelen
Haar liefde voor hem alleen deed haar nog sprankelen

Ze wilde haar fouten uit het verleden herstellen
Vastbesloten hem alleen nog goeds te hoeven vertellen
Besloot ze de door hem zo gehate Harry Potter te vangen
Dit was immers het enige wat hij van haar scheen te verlangen

Hoewel ze hem er bijna bij had weten te lappen
Wisten Potter en zijn vrienden te ontsnappen
Ze wierp nog een mes naar Harry en zijn maten
Op de dood van de huis-elf na mocht dat niet baten

Alweer moest ze daarom haar meesters pijnigingen ondergaan
Nog steeds was het met haar verering voor hem niet gedaan
Ze kon zichzelf er na dat alles niet toe aanzetten
Haarzelf voor meer kwaad, teleurstellingen en pijn te beletten

In het gevecht om Zweinstein probeerde ze wederom te scoren
Hier ging na een paar uur bloed verspillen haar leven verloren
Ze werd gedood door mevrouw Wemel in een emotioneel duel
Na al die eindeloze en wanhopige jaren restte haar nog één tel

In die laatste seconde was haar de wetenschap bekropen
Dat alles, met een beetje liefde, heel anders zou zijn gelopen
Als ze besloten had aan de kant van het goede te strijden
Had ze een leven vol pijn, angst en onzekerheid kunnen vermijden


Laatst aangepast door BellatrixVonDetta op vr okt 07 2011, 16:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyma jul 11 2011, 11:36

woow cool Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
hermeliengriffel1999

hermeliengriffel1999


Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyza jul 16 2011, 20:19

zo cool Very Happy heb je dat zelf gemaakt Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptywo okt 05 2011, 15:00

Mooi zeg!

Als je nog meer gedichten maakt meld het me even.. dan kan ik dus de titel veranderen in:
"Gedichten Bundel" en komt er wat meer leven in dit topic!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr okt 07 2011, 16:47

Zeg maar dat dit een openbaar dagboekje is. Gedichtjes,verhaaltjes blahblahblah. Naja laat ik maar beginnen met mijn verhaal van vandaag.

Hoeveel ongeluk kun je hebben? (waarschuwing: kan lachwekkend zijn!)

Goed, het begon vannochtend rond, nou laten we zeggen om een uur of 8. Mijn tante,oom en nichtje waren al weg en mijn telefoon stond uit.Slim, Claudia, slim. Ik werd wakker rond de tijd dat ik normaal naar school ging fietsen. Met een rotgang van heb ik jou daar rende ik naar beneden en weer naar boven, ik dacht kleding eerst. En daar ik een meisje ben kan dit nogal lang duren dus ik griste maar de kleding die ik gister aan had, hopend dat het niet vies was en trok dit aan. Ik denderde weer naar beneden en haalde een borstel door mijn haar heen. Het ging redelijk tot ik er achterkwam dat er een enorme klit in mijn haar zat.Ik zuchte deed er maar een sloridg knotje in en besloot een muts op te doen. Kan ik die muts niet vinden! :evil: Ik was echt pissed off. Nadat ik die muts had gevonden rende ik de tuin in, en natuurlijk het gietten, en wilde mijn fiets pakken. Ik had niet door dat mijn sleutel ergens in de keuken lag dus ik bleef maar trekken en sjorren. Ikkeek naar het sleutelgat en vervloekte de fiets. ik rende wer terug naar de keuken en zag, godzijdank, de sluetel liggen gristen hem van de tafel. Ik rende de tuin in en maakte het slot open en reed mijn fiets uit de schuur, toen merkte ik dat ik geen jas aan had.:@, ik snelde weer naar de gang griste mijn jas van de kapstok en eindelijk kon ik op de fiets springen. Ik wilde de tuindeur openmaken , maar die was dicht. Ik gilde het uit. Rende weer naar binnen om de sleutel daarvan te zoeken. Ik hoorde gestommel op de trap en werd gek, niemand was thuis! ik maakte de keukendeur open en zag mijn nichtje staan. Ik was erg verbaasd en vroeg haar wat ze hier deed. 'Jij bent echt dom hea!' Ze pakte mijn tas en mijn agenda af. Ze bladerde door de agenda tot de dag vandaag. Er stond met grote kleurige letters VRIJ! (Op sommige vrijdagen is de hele school de hele dag vrij:D). Zonder gedag te zeggen rende ik naar boven, deed de overbodige kleding uit en dook mijn bed in.

Jullie denken nu schijnbaar: Waarom woon je bij je Oom & Tante? Heel simpel te antwoorden, ik haat mijn ouders! Mijn tante en oom zijn mijn tweede ouders! Mijn nichtje sharon, beter bekend als xRainBoww, gaat nu het account Only gebruiken. Dus zij heeft dezelfde IP als mij Wink

Met Magische Groeten vanuit het bedje van Claudia Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr okt 07 2011, 16:59

zoow.. wat een gedoe Razz
Maar je haat je ouders? Waarom dan?
xx
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr okt 07 2011, 17:02

Hahaha, ik has ook last van regen en koud dat het was!!!

Maar dan niet naar school hoeven.. echt balen!
Je hebt wel geluk dat je nicht thuis was, anders stond je daar op school.... "Waar is iedereen?".
Ik heb dat ooit gehad, dat wil je niet!

Mare waarom haat je je ouders dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr okt 07 2011, 17:40

Privacy^^
Terug naar boven Ga naar beneden
hermeliengriffel1999

hermeliengriffel1999


Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr okt 07 2011, 20:52

Is er nog activiteit op deze site?


Laatst aangepast door hermeliengriffel1999 op za mei 11 2013, 19:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyza okt 08 2011, 10:18

I'm waiting here for u
No
I'm waiting here for
no
I'm waiting here
No
I'm waiting


Gewoon een gedichtje, net uit mijn duim gezogen Wink
Maar om serieus te zijn? Waar wacht je voor? De bus? De Trein? Je vriend? Je neef? Je kind? Je toekomst? Of je dood?
Mensen hebben allemaal een andere gedachte als het over wachten gaat. Mijn nichtje bijvoorbeeld, die wacht tot ze genoeg geld heeft gespaard voor haar iPad. Ik wacht op Titanic 3d, nou een vraagje aan jullie, waar wachten jullie op?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyzo okt 09 2011, 10:39

Het verhaal achter Online Zweinstein
Is voor veel mensen totaal onbekend, wel ik zal jullie het nu gaan vertellen. Ik heb geen zin om bb te gaan gebruiken dus dat doet ik lekker niet! Goed, het begon zo weliswaar ik mij kan herinneren leerde wij elkaar kennen op een soort habbo hotelletje. Hij had destijds al een forum opgericht alleen dit was in de richting van Klammfels. (Als je wilt kunje dit nog een bezoekje brengen maar er is geen leven te vinden daar we het hebben laten vallen. toverschaak.actieforum.com) Daarna heeft hij een rpg gehad op datzelfde hotelletje. Dit is helaas onafgemaakt, daar dat hotelletje een tijdje geleden is gestopt. Daarvoor heeft hij ook nog een geweldige krant voor datzelfde hotelletje gehad, waar ik met plezier aan heb meegewerkt. Toen kwam HpZweinstein! Daar hebben we onze nieuwe vriend leren kennen Rolo. Rolo ik moet eerlijk zeggen, je hebt meer in je mars dan ik dacht! Maar goed, die tijd kreeg ik ernstige problemen met mijn ouders en in die tussentijd is mijn computer kapotgemaakt en mijn nieuwe had een lange reis voor de boeg wegens een GROOT probleempje maar goed. Ook heeft George nog een Maffiatje gehad op het net. Ook die bestaat nog maar ik mag geen reclame meer maken dus helaas mozzarella kaas! Toen ik weg was is Online Zweinstein geboren! Rolo & George hebben deze opgericht. Sindsdien is alles echter goed gegaan. Moet je zien, laatst was het hier nog dood, maar nu zit het weer vol leven! (ik heb er toch bb ingegooid ik kon het niet laten!) Onlangs dat George jonger als mij is vind ik dat ie meer doorzettingsvermogen heeft als een andere jongen van zijn leeftijd! Ik hoop dat Online Zweinstein langer zal bestaan dan je andere pogingen, maar ik weet bijna zeker dat dit lukt! Ook wil ik mensen er even opwijzen dat George erg veel ideetjes heeft dus mocht ie je ergens voor aansporen, bekijk het zeker, vaak genoeg is dit weer picobello! George, ik zal bij je staan tot het einde van dit forum en begin van het volgende!

Met Magische groeten eindig ik dit verhaal/dankbetuig,

Claudia,
beter bekend als;
De gekke Professor VonDetta Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptydi okt 11 2011, 13:37

Stoerdoenertjes en Meelopertjes


Iedereen kent er een, misschien ben je er zelf wel een. Maar vandaag was dit dus mijn onderwerp.
Ik ben nogal apart als we het hebben over kledingstijl. Ik bedoel: Zie je wel eens een zestienjarige met een Hello Kitty Sweater + kort rokje + legging + roze hairlights = Vast wel! Ik zal ooit is een fotootje posten van mij, dan weet je wat ik bedoel. Ik HAD dus een Marokkaans maatje, heel chill enzo. Tot vandaag. Hij is aan het flirten met wat grieten, ik hoorde iemand zeggen 'Hey Hello Kitty!'. Dus ik zwaaide naar diegene. Die grieten kijken om en beginnen te lachen, hij begint ook te lachen. Ik vond hem laf en liep direct weer naar binnen. Ik liep naar de aula en ging daar zitten met een nonchalante blik. Die grieten kwamen langs en hij ook. Ik liep van tafel op naar NL...

Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptydi okt 11 2011, 16:29

Wat een leuk stukje over On-Zweinstein.
Ik weet dat ik vele pogingen heb gedaan, maar moet je zien hoe dit is geworden..
dit laat ik niet in de steek!

Citaat :
Onlangs dat George jonger als mij is vind ik dat ie meer doorzettingsvermogen heeft als een andere jongen van zijn leeftijd!
Dit deed me goed om te horen (euh.. lezen)!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptydi okt 11 2011, 16:41

Echt mooi Bell , dat stukkie over OZ. Ik ben het volledig met je eens:P
Citaat :
Daar hebben we onze nieuwe vriend leren kennen Rolo.

Als je 'vriend' ook vrouwelijk ziet, is alles goed, anders moet ik je er op wijzen dat ik een meisje ben Razz Het valt mij op omdat ik al 100x eenv erbaast iemand op internet heb gehad: Huh? Jij bent toch een jongen?
Maar verder echt super lief Razz

Ga zo door!

ps. you know i'm a girl, i know that you know ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyza nov 19 2011, 11:20

Hopeljik krijgen we weer eens een leuk gedicht van je te horen, ik zit er met smart op te wachten..
of misschien een inspirerend stukje tekst.. ??? Veras me.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyma nov 21 2011, 16:48

i promiss! x heb het de laatste tijd best druk ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr nov 25 2011, 16:31

Sweet Goodbyes

Zo, al mijn spulletjes gepakt om morgen de trein te nemen en afscheid te nemen van Online Zweinstein.
Hoewel afscheid nemen eigenlijk niet bestaat, een deel van mij blijft hier. Ik heb hier erg lang over nagedacht. Natuurlijk weet ik dat ik mensen hiermee verdrietig maak, maar misschien, heel misschien is het beter zo.

George. Weet je nog toen we elkaar ontmoette, op zo'n gaar retrohotel? Je was bezig met een Klammfels maar dit mislukte uiteindelijk xd. Je maakte kennis met mijn buurjongen op een andere retro hotel (die trouwens verhuisd is naar Sneek Surprised), en we richtte iets met Typo op. Toen waren we op Hpzweinstein, ook een leuke tijd, we leerde onze Rolo kennen Smile. Rolo, beloof me dat je George net zo bij zou staan als ik heb gedaan, alleen dan kan ik verder met mijn leven.

Mijn nichtje zal Onz nog wel bezoeken, en ze is ook erg bruikbaar voor taken die ik heb gedaan. Ze is soms slimmer als ik! ZIJ gaat verder met MIJN account. Waarom? Omdat ik dit prettiger vind en ik zeker weet dat mijn account goed bewaart wordt.

Sweet Goodbyes en Tot Snel!

Claudia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr nov 25 2011, 16:35

ik zal het doen.
Dat tot snel komt er niet van, je komt toch nooit meer op oz. Veel liefs en ik ga je MISSEN!!!
Liefs,
Rolo
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr nov 25 2011, 16:40

Verschrikkelijk, ik had nog zulke mooie gedachten. Helaas lootp het leven vaak anders, en als het beter voor jouw is dan moet je vooral doen wat je wilt!

Ik ga je zeker missen, zoals vele andere!
Succes in Rotterdam, als je ooit nog eens komt om gedag te zeggen sta ik er voor jouw!

Gegroet George Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr nov 25 2011, 16:44

JIJ LEUGENAAR! :p
eigenlijk vind ik het wel leuk hoor Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptydo jun 21 2012, 16:12

Back in Town

Dag lieve lezertjes,

Online Zweinstein is weer terug, dus de GedachtenGedichtenBundel Van jullie gekke Bella ook!

Maar nu is het gekke Megan! Hihi
Dat je me Bella noemt is niet erg, leuk juist!

Maargoed, zoals jullie allemaal al gezien, nieuwe lay-out, nieuwe ditjes, nieuwe datjes.
Helemaal geweldig!

Dit is een wat korter berichtje om weer de volle vaart erin te gooien!

Tot mijn vorige bericht.

Jullie Claudia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr jun 22 2012, 21:50

Hoi lieverds,

Ik wil vandaag een wat serieuzer onderwerp laten zien, en dan bedoel ik:


VREEMDGAAN

Vannochtend, op een klassefeest kreeg ik te horen dat mijn ex is vreemgegaan op zijn schoolfeest.
Ik ben er redelijk kapot van, daar hij echt degene is waarvan ik ooit echt gehouden.
En het leuke was, het klassefeest werd bij zijn tante gehouden, en daarvoor had die tante nog gezegt: 'Welkom in de familie!'.
Anyway, ik vond dat jullie dit moeten weten daar ik de meeste van jullie al ken en ik achter dit schermpje heel veel om jullie geef! (Heel stiekem ben ik een pedofiel.)

Met magische kusjes,

Jullie gekke Claudiaa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr jun 22 2012, 21:55

Claud claud claud,
jij een pedofiel? tss.... Rolling Eyes 'volgens mij heb je iets te veel gedronken Raar

maar oké, die gast is jou niet waard, er zijn 2020229203903930350830583 meer mannen op de wereld die beter zijn voor jou, dus zoek die Razz

Jij hebt tenminste nog een vriendje -gehad- Shocked

Love u and i'll always be there for you.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr jun 22 2012, 21:57

Ik hou ook van jou, gekke Rolo.
Ik heb jullie steun zo gemist he, jullie voelen op de een of andere vreemde manier als bloedverwanten voor mij.
We kennen elkaar ookal aardig lang, gezellig met George (Ja, je hebt pech, ik zeg lekker George, puh!)
We maken er weer het beste van!

Terug naar boven Ga naar beneden
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Emptyvr jun 22 2012, 22:02

Gelukkig wel, en het mooie is dat jullie mensen zijn die mij waarderen en niet pesten of zoo. Iedereen hier is aardig, dat mis ik op de meeste sites -dan is er vaak 1 bitch/mannelijke bitch die de hele site verpest, maar die heb ik hier nog niet gevonden- Very Happy
gelukkig dat het hier terug is. Lovely days are coming with OZ Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty
BerichtOnderwerp: Re: De GedachtenGedichtenBundel van een professor   De GedachtenGedichtenBundel van een professor Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De GedachtenGedichtenBundel van een professor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Fan-Work :: Klieder en Vlek-
Ga naar: