Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ron wemel moest dood!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

Ron wemel moest dood! Empty
BerichtOnderwerp: Ron wemel moest dood!   Ron wemel moest dood! Emptyma jul 02 2012, 18:14

Had Ron niet op de plek van Fred moeten liggen?
J.K Rowling had ooit een intervieuw met Daniel Radcliffe (Harry Potter) en hij vroeg hier:
"Wou u iemand doden van het trio?" Het antwoord van Rowling was duidelijk:
"Ik heb het overwogen toen we halverwege de boeken zaten om Ron te doden."

Hierover valt natuurlijk leuk te discussieren, wat zou er gebeuren met Harry en.. Hermelien!?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
hermeliengriffel1999

hermeliengriffel1999


Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

Ron wemel moest dood! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ron wemel moest dood!   Ron wemel moest dood! Emptyma jul 02 2012, 18:36

Als Hermelien dood zou gaan dan zou ginny haar plek innemen denk ik.

En voor Harry zou Marcel Lubbermans een vervanger kunnen zijn.
Maar voor Ron weet ik niet direct een vervanger. Luna misschien? Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

Ron wemel moest dood! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ron wemel moest dood!   Ron wemel moest dood! Emptyma jul 02 2012, 19:45

Ik snap Rowling wel, dan zou het nog spannender en gestresster worden.
Maar, de boeken zouden, sowieso een andere afloop hebben denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

Ron wemel moest dood! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ron wemel moest dood!   Ron wemel moest dood! Emptydi jul 03 2012, 07:43

Wat hier allemaal staat vind ik echt verschrikkelijk.

1: Als Ron dood was gegaan was ik op dat moment gestopt met Hp lezen, hoe erg ik het ook zou gaan missen
2: Loena mag niet dood, ze komt er al zo weinig in voor en ze is de geniaalste persoon in Harry Potter
3: Waarom wil iedereen iemand dood hebben? Fred vind ik al erg genoeg, laat staan dat er iemand voor hem in de plaats komt. Denk er trouwens aan dát al ontzettend veel mensen/wezens dood zijn. Hedwig, Dobby, Sneep, Fred, Perkamentus, Carlo, Lupos, Tops, Dolleman, Sirius, -hier ga ik mee stoppen anders gaat dit bericht te lang worden-.
4: Áls Ron dood was gegaan, hadden Harry en Hermelien zeer waarschijnlijk een rotleven gehad - misschien ook wel zelfmoord gepleegd-. dus als je een van hen dood wil, ja dan moet je Ron echt vermoorden. Maar dan kan je net zo goed Harry en Hermelien ook maar meteen vermoorden.
5: Ik zou dan eerder vragen, had Harry niet in de plaats van Fred moeten liggen. Was wel een mooi einde geweest hoor, de dood van Harry Potter. Trouwens, eerst wilde J.K. Rowling het verhaal stoppen toen Harry in het verboden bos werd vermoord, maar ze wilde Perkamentus toch nog een keertje in het verhaal , automatisch ging ze toen tóch weer verder schrijven aan het einde wat er nu is.
6: Punt 5 is een beetje offtopic, sorry...
7: Er zitten wat spellingsfoutjes bovenin. 'Intervieuw moet zijn Interview', 'wou' is spreektaal, maar 'wilde' staat beter. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

Ron wemel moest dood! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ron wemel moest dood!   Ron wemel moest dood! Emptydi jul 03 2012, 09:09

En Rolo heeft gesproken hahaha.

Loena is uiterst geniaal, dat geeft deze Sirius&Sneepliefhebber zelfs nog toe.

However, wat je net zei, daar sluit ik me bij aan. Want No Ron, is No Hermelien Wemel, No kids etc.

Joanne heeft er goed aan gedaan niemand van het drietal te doden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vief




Aantal berichten : 2
Registratie : 24-10-12
Leeftijd : 32
Team : Ravenklauw

Ron wemel moest dood! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ron wemel moest dood!   Ron wemel moest dood! Emptywo okt 24 2012, 15:01

Ik ben wel blij dat er niemand van het trio is gestorven! Dan was het helemaal verschrikkelijk geweest om alle boeken uit te lezen, lol. Ik vond het sowieso al heel jammer dat er zoveel mensen dood moesten.
Een directe vervanger voor Ron zou ik zo niet weten..
En hoi trouwens, ik ben nieuw Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

Ron wemel moest dood! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ron wemel moest dood!   Ron wemel moest dood! Emptydo okt 25 2012, 21:52

De site is een beetje uitgestorven, weer door mijn stomiteiten maar ik kijk nog wel en reageer nu zeker. En ik zie wel of er nog iemand reageert. En gister heb ik fred dead scene even gekeken, en ik moet er bijna zelf van huilen. En inderdaad Rolo. Misschien had Harry daar beter kunnen liggen. Rowling heeft ook eens gezegd dat alles verzonnen was door Harry, omdat hij een ongelukkige jeugd had.. Maar dat is gewoon slecht!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
hermeliengriffel1999

hermeliengriffel1999


Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

Ron wemel moest dood! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ron wemel moest dood!   Ron wemel moest dood! Emptyzo feb 10 2013, 10:22

Ik had zeker niet verwacht dat fred dood zou gaan, maar ik snap ook wel dat rowling er veel dood laat gaan, anders zou de slag om zweinstein niet overkomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ron wemel moest dood! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ron wemel moest dood!   Ron wemel moest dood! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ron wemel moest dood!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off-Topic :: De Verdonkeremaansteeg-
Ga naar: