Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bella's tiphoekje.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bella Calantha

Bella Calantha


Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 29

Bella's tiphoekje. Empty
BerichtOnderwerp: Bella's tiphoekje.   Bella's tiphoekje. Emptyza sep 24 2011, 10:55

Hallo Allemaal!

We hebben erg veel creatievelingen onder ons en misschien ook wel in de dop, maar vaak weten de 'Creabea's in de dop' niet wat ze moeten gebruiken. Hier wisselen de creatievelingen dingen uit, maar dit hoeft niet (!). Als jij liever wil dat niemand je geheim weet hou je lekker je mond dicht, goed, let's go!

Site's of Programma's?

Ik zelf gebruik site's. Tot voorheen gebruikte ik Picnik.com, Een erg goede berwerksite maar helaas zijn veel mogelijkheden pas te doen als je geupgrade'd hebt. Nu gebruik ik dat nog steeds. Op deze site vindt je meerdere bewerksite's: http://www.surfplaza.be/webgids/foto-bewerken/. Verder gebruik ik soms ook taaz.com, hier kan je mensen opmaken Wink.

Ik ben er, en nu?

Zodra je een goed(e) programma (site), hebt gevonden kun je aan de slag! Vogel het eerst zelf uit (zo leer je het meest!) Kom je er echt niet uit? Stuur me dan even een uiltje!

Doeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bella's tiphoekje.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Fan-Work :: Kunst hal-
Ga naar: