Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De pol - week 1

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Hoe had het boek beter kunnen aflopen?
Niets moet veranderen
De pol - week 1  I_vote_lcap71%De pol - week 1  I_vote_rcap
 71% [ 5 ]
Harry gaat dood, maar Voldemort is wel verslagen
De pol - week 1  I_vote_lcap0%De pol - week 1  I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Voldemort wint
De pol - week 1  I_vote_lcap14%De pol - week 1  I_vote_rcap
 14% [ 1 ]
Anders, namelijk...
De pol - week 1  I_vote_lcap14%De pol - week 1  I_vote_rcap
 14% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 7
 

AuteurBericht
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

De pol - week 1  Empty
BerichtOnderwerp: De pol - week 1    De pol - week 1  Emptyzo jul 08 2012, 18:58

De pol - Week 1
Elke week word er een pol gestart over een van de boeken. Het zou leuk zijn als je je mening ook verduidelijkt via een reactie in het topic. Gasten die ons forum bezoeken kunnen op de Pols stemmen, wel vragen wij om ze eerlijk antwoord te geven.


Hoe had het boek beter kunnen aflopen?
  • Niets moet veranderen
  • Harry gaat dood, maar Voldemort is wel verslagen
  • Voldemort wint
  • Anders, namelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

De pol - week 1  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De pol - week 1    De pol - week 1  Emptyzo jul 08 2012, 19:07

Ik vind dat er niets moet veranderen, al vond ik voor ik het laatste boek las het zelf zeer logisch als Voldemort word verslagen maar Harry zou overlijden. Het is en blijft voor mij wel raar, dat iemand als Harry de zelfde krachten had als Perkamentus (Voldemort was bang voor hem). Maar nadat ik de epiloog las, kon ik het niet over mijn hart krijgen.. stel je voor zijn kinderen en Ginny. Dus ik ben zeer tevreden met de afloop, jammer van de vele goede/leuke personages. Maar Rowling heeft het realistisch gehouden, er kan geen oorlog zijn zonder dat er ook goede mensen dood gaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
hermeliengriffel1999

hermeliengriffel1999


Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

De pol - week 1  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De pol - week 1    De pol - week 1  Emptyza aug 04 2012, 18:16

Er moet niets veranderen volgens mij. Al twijfel ik wel of Ginny niet beter zou gestorven zijn. Ik weet niet echt waarom,dat is gewoon mijn gevoel.

Voor de rest hetzelfde als Serverus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

De pol - week 1  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De pol - week 1    De pol - week 1  Emptyma aug 27 2012, 13:16

hermeliengriffel1999 schreef:
Er moet niets veranderen volgens mij. Al twijfel ik wel of Ginny niet beter zou gestorven zijn. Ik weet niet echt waarom,dat is gewoon mijn gevoel.

Voor de rest hetzelfde als Serverus.

Nee hier ben ik het niet mee eens. Ginny moet niet dood.

Zelf vind ik dat er niets moest veranderen. Misschien dat Draco nog wat praat met Harry, dat had ik leuk gevonden. Verder vind ik het helemaal goed (:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Vief




Aantal berichten : 2
Registratie : 24-10-12
Leeftijd : 32
Team : Ravenklauw

De pol - week 1  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De pol - week 1    De pol - week 1  Emptywo okt 24 2012, 16:59

Ik heb gestemd op 'Voldemort wint', want als dat was gebeurd had ze nog 5 boeken kunnen schrijven ^^ maar in werkelijkheid ben ik wel blij met het eind en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

De pol - week 1  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De pol - week 1    De pol - week 1  Emptydo okt 25 2012, 21:56

Ik zou op Pottermore ook nog informatie willen over de Dufelingen, ik dacht altijd nog.. 'Harry en Dirk krijgen nog contact met elkaar.'.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De pol - week 1  Empty
BerichtOnderwerp: Re: De pol - week 1    De pol - week 1  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De pol - week 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Harry Potter :: De boeken-
Ga naar: