IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bella Calantha

Aantal berichten : 215
Registratie : 03-07-11
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]   wo jul 04 2012, 13:10

Something you need to know:

Het is 1972. Voldemort's aanslagen gebeuren hier en daar. Ashley Prince treed voor het eerst binnen in het kasteel van Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij & Hokus-Pokus. Eveneens begint Oliver Greenfield ook aan zijn eerste jaar.
Ashley is een echte Zwadderaar en Oliver een dappere Griffoendor. Tussen de rivalen ontstaat vriendschap & vijandschap. Bitter verlies & eeuwig geluk.

Hoofdstuk 1: The Train

'Moeder, ik red het heus wel!' Oliver keek moedig naar zijn halfhuilende moeder, Helena. 'Beloof je ons een uil te sturen zodra je aangekomen bent, zoon?' De zware stem van zijn vader Harold dromde door het gehuil door. 'Natuurlijk vader, maar nu moet ik echt gaan, tot de kerstvakantie!' Hij gaf zijn moeder een laatste afscheidskus en gaf zijn vader een hand en dook de trein in.

De trein zag er al vol uit. Pas ergens in het midden vond hij een coupe waar een roze-blond harig meisje zat. 'Uhm, zou ik hier mogen zitten?' Het meisje keek op. 'Wel natuurlijk, waarom niet?' Oliver wist niets te antwoorden en gooide zijn hutkoffer in de rekken en zette zijn uil, Terry, op het tafeltje. 'Uhm, hoe heet je?' vroeg Oliver voorzichtig. Het meisje keek hem aan alsof ze water zag branden. 'Oh, mijn naam.' Ze grinnikte. 'Sorry, ik was verdiept in het boek, ik heet Ashley, Ashley Prince.' Ze stak haar hand uit. 'Mooie naam, Ashley.' zei hij. 'Ik ben Oliver Greenfield.' Het meisje knikte en richtte haar aandacht weer op het boek. Hij pakte De Ochtendprofeet uit zijn zak, die hij verfrommeld in zijn zak had gestopt. Hij streek hem glad en las de stukjes. Het eerste ging over zes gevangenen die uit Azkaban waren ontsnapt. Het waren dooddoeners en hadden waarschijnlijk hulp gekregen van Hij-Die-Genoemd-Mocht-Worden. Hij zuchtte en lag de profeet weer weg. Het was iedere dag het zelfde, of er waren weer gevangen ontsnapt uit Azkaban, of er was een massamoord gepleegd op dreuzels. Het kwam ook wel eens voor dat een tovenaar op gruwelijke wijze gemarteld was en dan linea recta naar St. Holisto kon, om het vervolgens nooit meer te kunnen verlaten. Zijn oom James lag nu al twee weken in het magisch hospitaal door een verkeerde imperiusvloek, uitgevoerd door Marius Leopold.

'Wat lees je eigenlijk?' vroeg Oliver opeens aan Ashley. Het was er uit voor hij er erg in had. Ze lachte. 'Wel, het gaat over de geschiedenis van Zalazar Zwadderich. Ik wil heel graag in Zwadderich, net als de rest van mijn familie weetje.. En jij?' Ze keek hem vragend aan, opeens was ze hartstikke spraakzaam nadat hij geantwoord had 'Ik zou het echt niet weten.' Daar zijn ouders in twee verschillende afdelingen zaten. Ravenklauw en Griffoendor namelijk. Ze vertelde over haar broer Daniel, die nu als klassenoudste patrouilleerde door de coupés. Eveneens had ze hier een nicht, Louise Heartbeat, ze zat in Zwadderich en was 3e jaars. 'Heb jij broers of zussen?' vroeg ze nadat ze heel haar familie had opgesomd. 'Uhm, ik heb een zusje, Alice Greenfield, ze gaat over twee jaar naar Zweinstein..' Aha, ze knikte. 'Cool.' Ze glimlachte. 'Wel laten we onze gewaden maar aandoen, we zijn er al bijna.'

Binnekort: Hoofdstuk 2: The sortinghat

Laatst aangepast door Bella Calantha op di okt 30 2012, 17:34; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Severus Snape

Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]   wo jul 04 2012, 22:43

Bella,

Ik vind het een hartstikke leuk idee, als je begrijpt wat ik bedoel.
Een leerling uit Griffoendor en uit Zwadderich.. hoe gaat het bij deze twee jonge leerlingen
het bevallen, tijdens de duistere tijden in de toverwereld.
Gaan we nog bestaande figuren volgen al vind ik het leuker om twee nieuwe personages te ontdekken en
misschien wel meer.

Er zat echt zo'n typisch goede zin in het hoofdstuk:
Citaat :
Het was iedere dag het zelfde, of er waren weer gevangen ontsnapt uit Azkaban, of er was een massamoord gepleegd op dreuzels.
Voor de meeste zal dit wel niet zo bijzonder zijn, maar ik vind het gewoon weg een heerlijke zin - die een groot deel
van de macht van Voldemort beschrijft - niets op aan te merken.

Profiel bekijken http://on-zweinstein.actieforum.com
Bella Calantha

BerichtOnderwerp: Re: Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]   do jul 05 2012, 13:14

Hoofdstuk 2: The sortinghat.

'Eerste jaars hierheen, eerste jaars hierheen!' De trein was gestopt op een klein peronnetje, de honderden leerlingen stroomden naar buiten. Het regende zachtjes, en Ashley en Oliver liepen samen met nog meer eerstejaars naar de gedaante die zijn keel schoor riep naar de eerste jaars. 'Welkom!' bulderde een brede man. Hij was veel langer dan alle anderen en stak boven de honderden mensen uit. 'Mijn naam is Rubeus Hagrid, ik ben jachtopziener en sleutelbewaarder van Zweinsteins Hoge School voor Hekserij en Hokus-Pokus.' Hij lachte, alsof de titel niets te zeggen had, maar de kinderen keken hem met grote ogen aan. 'Wel, volg mij!'

Ze liepen een stukje over bospaden en stenen wegen uiteindelijk kwamen ze bij een meertje. Ashley keek op, ze zag een enorm kasteel in de duisternis. Vanaf hier zag het er erg mooi uit. 'Wel,' zei Hagrid 'Mooi kasteel he?' Weer grinnikte hij. 'Jullie kennen in de bootjes, vijf per boot, zodat we niet naar de bodem kennen zinken.' Ashley stapte samen met Oliver in het derde bootjes samen met een nors uitzient jongentje genaam Raymond Benneth, een meisje met lang sluik blond haar en een prachtig gezicht, genaamd Fay Kaylon en een klein bruin jongentje Timothy heten, en zijn achternaam lieve geheim hield. Nadat ze elkaars namen genoemd hadden was het verder stil. Het bootje ging langzaam en uit zichzelf voor uit Oliver keek achter zich, het waren best veel bootjes. Er voeren er minstens twintig achter hem, en minstens tien voor hem. Hij richtte zich weer op het kasteel, dat steeds dichterbij kwam, en voor hij er erg in had, konden ze aan wal.

Een heks, die er al op leeftijd uitzag, stond te wachten aan de wal. 'Welkom op Zweinstein. Ik ben Professor Anderling en geef Gedaantverwisselingen, de komende zeven jaar zullen jullie hier les krijgen in alle soort mogelijk magische takken. Het eerste jaar kunnen jullie nog niet in aanmerking komen voor Zwerkbal, in het tweede jaar echter wel. De laatste maanden is het erg gevaarlijk, zowel in de toverwereld als in de dreuzelwereld.' Ze keek de leerlingen streng toe. 'Na 9 uur niet meer op de gangen, en zodra je iets verdachts ziet, maakt niet uit waar, meld dit zo snel mogelijk aan een leraar. Goed, laten we het kasteel ingaan.' Haar hakken tikten op de stenen borders en er doemden een hek op versierd met vliegende zwijnen. Professor Anderling tikte op de sloten en ze gingen open. Met hun monden open van het staaltje toverkunst gingen de poorten open en de leerlingen liepen naar binnen, klaar om gesorteerd te worden.

'Wel goedenavond leerlingen!' Een man van middelbare leeftijd en een kromme neus sprak niet al te hard, maar meteen was het stil.'Welkom terug, voor de oude leerlingen. Welkom op Zweinstein voor de nieuwe. Laat de sorteerceremonie beginnen. Een klein mannetje kwam binnen hobbelen en zette een krukje neer en legde een oude hoed er op. Hij hobbelde naar een stoel aan de lerarentafel en op haar beurt liep Professor
Anderling naar de kruk en ze sommeerde een lijst te voorschijn. 'Wil Amelant Rudolph naar voren komen?' Rudolph liep met knikkende knieën naar het krukje en ging er voorzichtig op zitten. De hoed werd op zijn hoofd gezet en Rudolph kneep zijn ogen dicht, alsof de hoed elk moment zijn hersenen zou opeten. Drie seconden verstreken. 'Dus jij bent bang voor slangen he?' riep de sorteerhoed ineens. Het ventje schrok zich lam en viel bijna van het krukje af. 'Huffelpuf!' riep de sorteerhoed er vlak daarna. En zo ging het verder tot bij de naam 'Greenfield, Oliver.' Verlegen liep Oliver naar de kruk en hij ging zitten. Anderling zette de hoed op zijn hoofd, en hij keek de zaal in en het viel hem op hoeveel leerlingen er zaten. Opeens klonk het door zijn hoofd 'Zozo, dapper qua karakter, een echte strijder maar toch ook heel slim. Moeilijke keuze.' Het duurde even tot de sorteerhoed zijn afdeling had gekozen. 'Griffoendor!' bulderde de sorteerhoed. De afdelingtafel van Griffoendor juichte en klapte voor hem en voorzichtig liep hij naar de tafel toe. Hij keek Ashley aan, maar zij wende haar blik af.

De ceremonie ging verder, maar Ashley keek Oliver niet meer aan. Ze dacht dat ze vrienden konden worden, maar Zwadderaars werden geen vrienden met Griffoendors, tenminste dat had haar broer haar wijsgemaakt.
Uiteindelijk was zij aan de beurt en ze liep zelfverzekerd naar de kruk. De sorteerhoed werd op haar hoofd gezet en gelijk begon een stem in haar hoofd te praten. 'Een tikkeltje arrogant, maakt gebruik van haar knapheid, en..' Het stopte opeens. 'Een Prince! Jaja, ik weet waar jij hoort!' 'Zwadderich!' bulderde de sorteerhoed. De afdeling tafel die gehuld was in het gifgroen juichte en klapte hard. Ze was trots en haar broer stak haar duim op. Ze liep snel naar de afdelingstafel van Zwadderich en plofte naast haar broer neer. Ze keek om en zocht nog even naar Oliver, maar die was verdwenen in de massa pratende Griffoendors.

Binnekort: Hoofdstuk 3: A proud Slytherin
Profiel bekijken
hermeliengriffel1999

Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

BerichtOnderwerp: Re: Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]   do jul 05 2012, 15:25

Ik vind het echt een goed verhaal. De kracht zeg laar van de afdeling is zo groot dat je zelf al ben je goede vrienden, je je vriendschap moet verbreken voor je afdeling. Dat vind ik triestig maar langs de andere kant toont het het ook dat je afdeling echt je familie is. Zou die jongen die zijn achternaam liever geheim hield familie zij van een bekende dooddoener?

Je hebt een hele mooie vlotte schrijfstijl.
Ik ben razend benieuw naar het vervolg.Schrijf snel verder!
Profiel bekijken
Bella Calantha

BerichtOnderwerp: Re: Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]   vr jul 06 2012, 13:49

Dankje Hermelien (:

(Ik ben er net achtergekomen dat heel veel bekenden nog op Zweinstein zitten en ik ga natuurlijk mijn kans pakken om deze personen uit te werken.)

Hoofdstuk 3: A proud Slytherin

Tijdens het eten had Ashley meer te weten gekomen over de oude man die had gesproken voor de sorteerceremonie. Het was Albus Perkamentus, een van de machtigste tovenaars allertijden, waar zelfs Voldemort niet in de buurt durfde te komen. Ook wist ze dat haar broer het zwerkbalteam dit jaar leidden. Haar broer was al flink aangeschoten met het boterbier en riep opeens 'Op de zwerkbalcup en de afdelingstitel!' Daarbij morste hij wat boterbier in zijn haar. Iedereen lachtten en toastten mee. Ashley had veel geluk gehad dat Fay Kaylon, het meisje in de boot, ook in Zwadderich was gesorteerd. Ze deed haar haar sluik opzij en ze keek naar het eten op haar bord. 'Lus jij de olijven?' vroeg de zangerige stem van het meisje. 'Ik lus ze niet weet je..' Een jongen tegenover hen bood aan of hij ze op mocht eten, de meisjes keken elkaar verbaast aan. 'Niet schrikken!' zei hij lachend. 'Ik ben Regulus Zwarts. En jullie?' 'Ik ben Ashley Prince en zij is Fay Kaylon.' Het meisje knikte. 'Vonden jullie de sorteerceremonie ook zo spannend?' vroeg hij. De meisjes knikte en Regulus ging verder 'Ik ook, mijn broer Sirius is vorig jaar ingedeeld in Griffoendor! Erg he!' De meisjes knikte. Een jongen al op Ashleys broer leeftijd had hen gehoord en zei 'Je broer is gewoon een bloedverader, Regulus.' En hij streek zijn lange blonde haar uit zijn gezicht en begon te fluisteren met haar broer. Ashley wilde nog een hap nemen van haar aardappelpuree, maar die verdween en op de dienstbladen werd er plaats gemaakt van de toetjes.

'Leerlingen, het is bedtijd, ik hoop dat jullie genoten hebben van deze verrukklijke maaltijd!' Albus Perkamentus grinnikte. 'Weltrusten en maak je klaar voor een nieuwe dag vol magie!' De banken schraapten achteruit. 'Zwadderich eerstejaars! Zwadderich eerstejaars!' Een witblond meisje stond bij de deur aan de rechterkant. Daniel slenterde er ook heen, en Ashley, Fay en nog meer kinderen volgden hem. 'Narcissa, niet zo enthousiast, we hebben tijd zat.' zei Daniel luid. De hele meute Zwadderaars dromde naar de kerkers. 'Wie is eigenlijk het afdelingshoofd?' vroeg een klein jongentje met een veel te groot gewaad aan. 'De heer Hildebrand Slakhoorn.' antwoordde Narcissa naar het jongentje. En ze liepen verder, ze kwamen bij een schilderij aan van een man die toverdranken aan het brouwen. 'Het wachtwoord is: Rozenbotteldromensap.' zei Daniel muf, 'Die zal Banning wel verzonnen hebben oude gek.' Ze kwamen binnen een groot vertrek met een aantal boekenkast en kleine ramen. Een grote sofa stond voor de open haard en een paar tafels met stoelen er omheen. Boven de openhaard hing er een schilderij van Zalazar Zwadderich, die lag te snurken op zijn schouder. Narcissa draaide zich om en wendde zich tot de eerste jaars. 'Links is de trap naar de meidenslaapkamer, de eerste verdieping is voor de eerstejaars, det tweede voor de tweedejaars enzovoorts. En rechts is voor de jongens en vice versa.' Ze zag er uitgeput uit en plofte op de sofa neer. 'Gaat het?' vroeg Daniel opeens aan haar. Ze knikte en zei dat ie weg moest gaan, samen met zijn vrienden. 'Ik blijf nog even zitten.' zei ze. en ze doofde de lichten zodat alleen het licht van de open haard over bleef.

De volgende dag was Ashley echter al vroeg uit haar bed. Ze liep naar beneden en zag de witblonde jongen die gister had opgemerkt dat Regulus zijn broer een bloedverrader was zoenen met Narcissa, de klassenoudste. 'Goedemorgen tortelduifjes.' zei ze hardop. Het stel keek om. 'Oh oeps!' lachte Narcissa. 'Kom er bij zitten, jij bent toch het zusje van Daniel? Je lijkt erg op hem.' En zo kwam Ashley te weten dat de witblondharige jongen Lucius heette, en ze een geheime relatie hadden. 'Mijn moeder heeft liever niet dat ik relatie's heb, snapje? Het mag niet lijden onder mijn resultaten. Niemand weet het ook, behalve jij en mijn beste vriendin, Rita en je broer geloof ik ook.' Lucius knikte. Ashley had Lucius al eens gezien, het was haar broers beste vriend zo'n beetje. Ze hoorden gestommel op de trap en keken naar de trappen. Een vetharig jongentje viel van de trap af. 'Gaat het?' snelde Narcissa hem toe. De jongen knikte,en liep snel naar het portretgat en klom er doorheen. 'Wat een vreemd joch.' zei Narcissa, toen ze hem bizar nakeek. 'Wel, het zal wel. Ga je mee naar de grote zaal, een hapje eten?' vroeg Lucius aan Ashley. Ze knikte en volgde het paar naar het portretgat om vervolgens bij de grote zaal uit te komen.

'Goedemorgen zonnestraaltjes!' de klassenoudste van Griffoendor brulde het door de jongens slaapkamer. 'Wakker worden!' riep hij vrolijk. Oliver werd mopperend wakker en zag de overblije klassenoudste staan. 'Hou je kop.' zei hij en gooide zijn hoofdkussen naar hem. 'Hela, doe is niet.' en hij gooide hem terug. 'Kom je nest uit, het is tijd om te ontbijten.'

De heren van eerstejaars Griffoendor hadden zich aangekleed en gewassen. Terwijl ze naar de grote zaal liepen was een groepje tweedejaars aan het praten. 'Wanneer ga je die Evers nou versieren?' vroeg een lange knappe jongen aan een jongen met warrig haar en een bril. 'Ja weet ik veel, als we naar Zweinsveld gaan?' De groep joelde en stompte hem op zijn schouders. Oliver wendde zich tot Martino, een jongen waar hij kennis mee had gemaakt na de sorteerceremonie, hij zat ook in het tweedejaars en ergerde zich suf aan het groepje voor hen. Hij rolde zijn ogen geirriteerd en zei tegen Oliver 'Dat zijn James, Sirius, Remus en nog een of ander joch. Als er een groep irritant zijn, zijn hun het wel.' De knappe jongen keek om, en liep naar Martino. 'Och arme, is ons Martinootje jaloers op het vriendenclubje?' zei de jongen en hij kneep in zijn wangen. De groep verkneukelte zich om het gezicht van Martino. 'Ach, hou je mond stuk vreten.' antwoordde Martino koeltjes. 'Misschien zou je je arrogante imago kunnen verruilen voor een beter karakter. Je karakter verscheurd je knappe gezichtje weetje.' De groep lachtte nog harder. 'Wel Martino, jou pakken we nog wel.' Hij wendde zich tot Oliver. 'Wie is hij?' en hij wees naar Olivers neus. 'Gaat jou dat wat aan?' snauwde Oliver, die zich enorm boos had gemaakt om het groepje. De knappe jongen kwam dichterbij en stak een vinger onder zijn keel en zei 'Mij gaat alles aan, dus vertel op.' Hij leek haast dreigend. Maar Oliver weigerde en sloeg de vinger weg en duwde het groepje opzij en liep verder naar de grote zaal, het gelach achterlatend.

Laatst aangepast door Bella Calantha op za jul 07 2012, 12:59; in totaal 2 keer bewerkt
Profiel bekijken
Severus Snape

BerichtOnderwerp: Re: Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]   vr jul 06 2012, 19:30

Bella,

Alweer een leuk stukje, ik heb plezier tijdens het lezen van dit verhaal. De overgang naar Oliver zou ik wat verduidelijke met bijvoorbeeld verspringens-symbolen ( oOoOo, *****, -----) je maakt in ieder geval duidelijk dat je verspringt in het verhaal.
Ik merk dat je veel aandacht aan het verhaal hebt besteed, vanwege de personages de jaren en alles kloppen (al was dit niet heel moeilijk bij de Maraunders). Ook fijn dat het 'ik' perspectief vermeden word, hier erger ik me namelijk dood aan. Het verhaal loopt lekker en het is geen typisch Maraunders verhaal vanwege het feit dat we twee (nog onbekende) leerlingen gaan volgen. Hopelijk krijgen we in de rest van het verhaal meer over de personages te weten.
Bella Calantha

BerichtOnderwerp: Re: Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]   vr okt 26 2012, 15:36

Chapter 4: First fight

'Goedemorgen leerlingen!' sprak professor Perkamentus met een brede glimlach. 'Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk geslapen hebben?' Er klinkt luidkeels gejoel, de leerlingen hadden langer willen slapen. 'Goed goed, zo dadelijk na het ontbijt komt jullie afdelingshoofd even langs en deelt jullie rooster voor het eerste semester uit. Vervolgen verwacht ik dat om vijf voor negen, iedereen, ook jij Zwarts, de grote zaal uit is en op weg is naar zijn of haar lokaal? Begrepen?' Iedereen knikte, en het schoolhoofd wenste hen een prettige dag en smakelijk eten. 'Die oude vent kan ook nooit eens zijn klep houden he.' Zuchtte Regulus. Ashley schoot in de lach. 'Vindt je dat grappig?!' zei hij gemaakt boos, en lachte vervolgens ook. 'Heb jij Fay eigenlijk gezien?' Regulus schudde zijn hoofd, 'Sinds gisteravond eigenlijk niet, misschien moet je het even aan Narcissa vragen.' Ashley bedankte hem, en liep naar de andere kant van de tafel, waar Narcissa innig verstrengelt zat met Lucius, het leek alsof ze elkaar op aan het eten waren. Ashley kuchte en het tweetal keek op. 'Oeps..' zei Narcissa en ze kleurde rood, wat je goed kon zien met haar bleke huid. 'Maakt niet uit hoor,' zei Ashley snel. 'maar weet je misschien waar Fay is?'

Fay bleek ziek te zijn en Ashley besloot samen met Regulus naar hun eerste les Gedaanteverwisselingen te lopen. 'Daniel zei dat we die les hadden met een andere afdeling, klopt dat?' vroeg Ashley. Regulus knikte, 'Ja, dat klopt. Ik hoop dat we die les met Griffoendor hebben. Kan ik die Griffie's lekker plagen!' Ashley hoopte stiekem van niet, dan zou ze Oliver moeten zien, en daar had ze dus echt geen zin in. Jammer genoeg stond daar toch Griffoendor, netjes in een rijtje, te wachten tot Professor Anderling was gearriveerd. 'Zo, zo, zo.' zei Regulus. 'Kijk eens wie we dáár hebben.' Regulus keek venijnig naar de Griffoendors. Oliver stapte direct naar voren. 'Wat dacht je van dappere mensen! Gelukkig zijn wij geen sluwe slapjanussen!' Ashley geloofde haar oren niet. 'Wat zeg je?' riep ze kwaad uit. 'Slapjanussen? Als er een afdeling slapjanussen zijn, dan is Griffoendor dat wel. Kijk hoe kruiperig jullie daar staan te wachten op dat mens van Anderling! Ik ben echt blij dat ik ben ingedeeld bij Zwadderich, jij niet Regulus?' Regulus knikte heftig. 'Zozo,'klonk het opeens achter hen. 'Nog geen vijf minuten school, en Zwadderaars en Griffoendors maken nú al ruzie! Een record gewoon! En hup nu de klas in. Oliver, ik praat met jou nog wel over dit ongeval!' En ten slotte wendde ze zich tot Regulus en Ashley. 'En jullie krijgen nog een afspraak met Professor Slakhoorn, ongelooflijk dit!' Nu fijn, dacht Ashley, ze had immers nog geen dag school gehad, en ze had al een slechte indruk gemaakt bij de docent. Met tegenzin liep ze het lokaal in, of zoals Regulus het haar toefluisterde, 'Het hol van de zwarte leeuw.' Waar Ashley overigen hard om moest lachen, en nog een strenge blik kreeg van Anderling. Ze zuchtte, en fluisterde 'Zat ik nog maar in de afdelingskamer.' Ruw werd ze uit haar droom geholpen. 'Dus, Ashley, jij vindt dagdromen interresanter dan mijn les?' Anderling stond voor haar, met haar handen in haar zij. Maar voor Ashley kon antwoorden, vloog de deur open en stond er een gedaante die Ashley kende, alleen ze kon hem niet plaatsen...
[/center]
Profiel bekijken
Severus Snape

BerichtOnderwerp: Re: Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]   di okt 30 2012, 13:59

Echt dol ben ik erop; Om weer personages te herkennen. Lucius, Narcissia en Reguglus. Waarom sprak Perkamentus hem apart aan tijdens zijn toespraak? Je hebt een leuke schrijfstijl en hebt er voor gezorgd dat ik veder wil gaan met mijn Roos&Scorpius verhaal. Trouwens je mag dat verhaal van Zwarts wel jatten van me Very Happy

Nu weer ontopic.
Ben benieuwd naar hoe het veder loopt, en hij het dan toch goed gaat komen met Oliver.. Ik zie ze nog niet zo snel. Griff en Zwadd, leuk bedacht, Succes!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]   

Nothing is stronger than love [NL] [Fantasy Romance Thriller]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Fan-Work :: Klieder en Vlek-
Ga naar: