Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HP Lego years 1 t/m 4

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

HP Lego years 1 t/m 4 Empty
BerichtOnderwerp: HP Lego years 1 t/m 4   HP Lego years 1 t/m 4 Emptyza nov 12 2011, 12:33

HP Lego years 1 t/m 4 Lego_h11
Geef hier je menig over dit spel, hoe vind je dat het eruit ziet, het geluid en alles wat er maar
over te zeggen valt!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
hermeliengriffel1999

hermeliengriffel1999


Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

HP Lego years 1 t/m 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HP Lego years 1 t/m 4   HP Lego years 1 t/m 4 Emptyza nov 19 2011, 14:07

super game
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

HP Lego years 1 t/m 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HP Lego years 1 t/m 4   HP Lego years 1 t/m 4 Emptyza nov 19 2011, 17:54

Waarom dan??
En zijn er ook slechte kanten?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
hermeliengriffel1999

hermeliengriffel1999


Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

HP Lego years 1 t/m 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HP Lego years 1 t/m 4   HP Lego years 1 t/m 4 Emptyzo nov 20 2011, 19:00

ik vind het reen toffe game omdat het identiek hetzelfde verhzaal is als in de boeken. En het een spannende game is.
een slecht puntje is wel dat je niet kan zwerballen
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape

Severus Snape


Aantal berichten : 458
Registratie : 13-05-11
Leeftijd : 26

HP Lego years 1 t/m 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HP Lego years 1 t/m 4   HP Lego years 1 t/m 4 Emptyzo jul 08 2012, 11:37

Ja, maar je kunt wel vliegen op een bezem. En dit vind ik al best leuk.. binnekort kopen we weer een WII en dan neem ik de overige jaren ook nog. Ik denk dat je wel meer gaat vliegen, maar zwerkbal niet echt aan bod komt. Wel vind ik jammer dat er niet gepraat word, maar gemompeld. De opdracht in deel 4 vond ik leuk uitgewerkt, vooral het Zwemmen was wel anders maar interactief! De makers hebben het super gedaan! En natuurlijk ziet het er prachtig uit met lego gemaakt enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
hermeliengriffel1999

hermeliengriffel1999


Aantal berichten : 160
Registratie : 14-05-11

HP Lego years 1 t/m 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HP Lego years 1 t/m 4   HP Lego years 1 t/m 4 Emptyvr aug 03 2012, 10:16

Ik zit vast in jaar 1 bij het hoofdstuk van het verboden bos. Je moet daar mannetjes vinden en dood doen maar op een bepaald punt kan je precies enkel een weg terug. IK speel het spel op mijn ipad en ds. Kan iemand mij helpen aub? George, Ik heb jaar 5 tot en met 7 gekocht op ipad en is ook goed gemaakt hoor. (Ga ik verder niet over uitwijken anders is dit off-topic).

Terug naar boven Ga naar beneden
Sluipvoet

Sluipvoet


Aantal berichten : 231
Registratie : 13-05-11

HP Lego years 1 t/m 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HP Lego years 1 t/m 4   HP Lego years 1 t/m 4 Emptyma aug 27 2012, 13:20

ik heb hem op iphone ook (:
En op de Wii.
Hij is zo super humoristisch. VOORAL dat Grijphaak die tekening maakt van dat huisje en zo, ik lag dubbel (:
Op iphone is het wel wat anders, jammer dat hij best duur is.
ik vind het echt een geniaal idee, dit spel en had hem super snel. Jaren 5 t/m 7 ga ik zeker ook kopen.

Ps op de Iphone/ipad kan je wel vliegen -soms moet het wel-
Minpunt op Iphone is wel dat je soms totaal niet weet wat je moet doen, of waar je heen moet. Ze hadden wel iets meer aanwijzingen mogen geven. Soms mis ik ook een opdracht -die word dan even weergeven- maar dan heb ik hem niet goed gelezen en BAM hij is weg. Staat ook nergens meer...
Dan duurt het ongeveer een uur voor ik weet waar ik heen moet...

Voor de rest GENIAAL spel (:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://on-zweinstein.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





HP Lego years 1 t/m 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HP Lego years 1 t/m 4   HP Lego years 1 t/m 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HP Lego years 1 t/m 4
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Harry Potter :: De games-
Ga naar: